dinsdag 14 oktober 2008

Kyoto

Het verslag van ons feest houden jullie nog tegoed. Ik sla zondag even over en zal verslag doen van maandag. Maandag gingen we met z`n zessen naar Arashiyama in Kyoto. Dat staat bekend om het mooie landschap en de vele tempels en tuinen enzo.



Daar ben ik de eerste keer dat ik in Japan was ook heen geweest, alleen toen was het al echt herfst en waren de bomen knalrood, geel en groen. Nu was het gewoon groen, maar ook heel mooi.





`s Middags aten we soba in een beroemd restaurant.



De vader van Ken is gek op fotagraferen en daar moet iedereen onder lijden, haha. Dus foto`s zijn er genoeg geschoten. Ik zal er wat meer op facebook zetten denk ik. Nu hier in ieder geval nog eentje van ons.



`s Avonds hebben we weer bij Ken`s ouders thuis gegeten, de moeder van ken kan superlekker koken, dus dat is altijd goed. Na het eten hebben we macha gedronken, een soort thee die op heel bijzondere manier gedronken moet worden. De ouders van Ken leerden mijn ouders hoe het moest. Ik heb er een filmpje van, maar ik geloof dat het niet gewaardeerd wordt als ik die online zet.

Vanmiddag zijn mijn ouders vertrokken om met z`n tweeen door Japan te reizen.

Geen opmerkingen: