zondag 2 november 2008

Training

Deze week ben ik begonnen met trainen op de karate school van Ken. Ik heb wel een beetje getwijfeld of ik dat wel of niet zou doen, maar we hebben samen besloten dat het wel het beste is. Er werd al naar mijn komst uitgekeken door verschillende mensen, waaronder shihan en de moeder van shihan. Maandag ging ik voor het eerst en het was erg leuk. Vooral omdat we gewoon veel padwerk deden en er niet veel op details werd gelet. En natuurlijk kan ik wel een rechts links en rondtrap doen. Meteen 2 en een half uur getraind, dus de volgende dag had ik wel flink spierpijn. Ik ging die avond dus niet mee met Ken naar training. Toen Ken terugkwam had hij een verrassing voor me: een tas vol met karateuniform, band, scheenbeschermers, kniebeschermers en handschoenen. Dit heb ik KADO gekregen van Shihan! Dus ik voel me echt wel welkom daar.
Deze week heb ik ook donderdag en vrijdag getraind. Morgen heeft Ken competitie, dus daar ga ik natuurlijk ook heen.

Geen opmerkingen: