zaterdag 24 januari 2009

Nieuwjaar

Ik weet het, het is al weer bijna Februari, maar toch wilde ik nog even schrijven over oud en nieuw. Of eigenlijk over nieuwjaar, want oudjaar zonder oliebollen, champagne (of enig ander soort alcohol) of vuurwerk kun je eigenlijk geen oudejaarsavond noemen. Die avond hebben we bij de ouders van Ken samen Wii gespeeld en ik kan met trots zeggen dat ik toch echt de enige echte bowlingkampioen van de Yamatedai cup ben.


De prijsuitreiking


De volgende dag was het echte feest met nieuwjaars eten en de traditionele nieuwjaarsfoto van de Yasue familie, waar ik nu natuurlijk ook op mag. (Zelfs met matching truien met mijn schoonzusje Aya). Die foto`s heb ik nu zelf niet, dus kan het niet hier zetten. Wel heb ik foto`s van het eten gemaakt.





Geen opmerkingen: