woensdag 1 juli 2015

久しぶり!

Om een aantal redenen (geen tijd, privacy kwestie, etc) een hele tijd geen updates op mijn blog geschreven. Van verschillende kanten echter verzoeken om weer `s wat te schrijven gekregen dus vooruit dan maar, haha.

Ik zal met mezelf beginnen. Ik werk sinds januari vier dagen per week van 10-14. Nog steeds dezelfde school maar op een andere lokatie. Doordeweek geef ik les aan 2-3 jarigen en op zaterdag 3-4 jarigen. Omdat deze school dichterbij ons huis is en Rana in de doelgroep past gaat ze met mij mee op zaterdag ( tot eind maart ging ze op donderdag). Ik had niet gedacht dat ze goed het verschil kon maken tussen mij als moeder en lerares, maar ze doet het prima!
Verder geef ik nog enkele prive lessen (Nederlands en Engels).

Rana gaat sinds april naar de kleuterschool. Dit is een foto van de dag van de openingsceremonie.


Ze wordt volgende week 4 jaar jaar en kijkt daar al erg naar uit. Ze spreekt goed Nederlands en Japans en vindt het ook leuk om Engels te leren. Ze leest al letters en woordjes en kan ook hiragana lezen.

Kai wordt ook alweer een grote jongen. Hij gaat nog steeds naar babyzwemmen en vindt dat geweldig. Deze foto`s zijn van alweer even geleden.

We gaan ook naar muziekles samen en daar geniet hij ook van. Hij heeft ook veel tijd samen met zijn vader, aangezien die in charge is als ik aan het werk ben.

Samen yakisoba maken op neefje Haruto`s verjaardag.

Met Ken gaat het ook goed, zijn dojo groeit nog steeds.

Ik zal proberen het blog wat beter bij te houden! En stel vooral vragen als je iets wil weten!

Geen opmerkingen: