dinsdag 4 mei 2010

Eindelijk zover!

Na anderhalf jaar wachten was het eindelijk zover, mijn bruiloft kwam eraan. Op maandagochtend kwamen mijn ouders uit Nederland en mijn tante uit Australie aan op Kansai International airport.


Vanaf het vliegveld zijn we met de bus naar Kyoto gegaan. Nadat we de bagage in het hotel hadden gedropt zijn we op pad gegaan. Gelukkig was iedereen niet te moe na de lange reis en besloten we ook na de lunch gewoon de eerste dag ook te gebruiken om te sightseeen. We zijn naar de Kiyomizu tempel gelopen.



Het was gelukkig lekker weer en Jeanette probeerdedan ook maar een matcha-ijsje, die lekker bleek te zijn.


Na het avondeten ging ik weer terug naar huis en de rest naar het hotel. Ik moest nog een laatste dagje werken.

Daarna weer op pad naar Kyoto om eindelijk Bart, Maaike en Boris te ontmoeten, die die dag daar aankwamen. Het was natuurlijk erg leuk om mijn neefje weer te zien! Hij is alweer een stuk groter dan in Augustus en kan nu lopen en een beetje praten. Een erg schattig jongetje en dat vonden de Japanners ook, dus aan aandacht geen gebrek.



De volgende dag zijn we met z`n allen naar Arashiyama gegaan, meer daarover in mijn volgende post!

Geen opmerkingen: