zondag 25 april 2010

Nog maar 1 weekje...!

Mijn vorige titel had heel optimistich de titel `Lente!` maar daar was helaas de laatste 2 weken weinig van te merken. Het weer dat rond deze tijd erg lekker is, wilde niet erg meewerken. Het was/is nogal koud en het regende ook veel. Jammer voor Maaike, Bart en Boris die al in Japan zijn aangekomen (gelukkig precies 1 dag voor de vulkaanwolk uit Ijsland). Niet dat ik daar nog veel van gemerkt heb, want zij zijn met z`n drietjes aan het rondreizen door Japan voordat ze mijn kant uitkomen.

Maar komende week is het eindelijk zover! Morgen komen mijn ouders en mijn tante Jeanet aan. Dinsdag komen Maaike, Bart en Boris richting Kyoto en ook Annelies (studievriendin Chinees) komt met haar nieuwe vriend naar Japan voor onze bruiloft!

Nou zou je denken dat met nog 1 week te gaan alle aandacht naar de bruiloft gaat, maar dat was toch niet het geval. Ik ben in april met mijn nieuwe baan begonnen. Het bevalt prima, maar ben er wel druk mee. Afgelopen zondag hadden we bv. een picknick met de hele school in het Expo-park. Het was gezellig maar ook wel een paar uur verplicht sociaal doen met alle ouders en ook gezamelijke spellen met de kinderen. Daarnaast had Ken dit keer de verantwoordelijkheid over de clubcompetitie iets van 200 kinderen aan meedoen. Een flinke klus dus...



De competitie is nu net afgelopen, dus nu zijn we er echt klaar voor! Let`s get married!

Ik zal proberen uitgebreid verslag te doen van de hele komende week. Erg bijzonder, al die familie hier in Japan bij elkaar.

1 opmerking:

Hanneke zei

Hoi Boukje,

Succes met de laatste voorbereidingen. Ik lees graag mee, vanuit een zonovergoten Nederland. Veel plezier!!

Groetjes,
Hanneke